Jazykový pobyt v Kanadě - zprávy / English Language Stay in Canada - news

27. 5. 2017

13:45

Studenti jsou zpátky z dvoutýdenního studijního pobytu v Kanadě. Nádherné zážitky, ale budou vstřebávat ještě nějaký čas. Navštívíli mnoho slavných míst a památek, studovali v kanadské škole, poznali život na slavných univerzitách, řádili ve Wonderland Parku, užívali si relaxování u jezera Ontario, podívali se na Toronto z pěkné výšky z CN Tower, fandili Torontským sojkám v baseballovém utkání v Rogers Center, poznávali podmořský svět ve velkolepých akvárií, prozkoumali muzeum Ontario Museum, viděli přírodní zázrak, a to úchvatné Niagarské vodopády, obdivovali slavné obrazy v Art Gallery a užívali si krásný čas se svými spolužáky ze SCIS i z Kanady.
Děkujeme panu generálnímu řediteli Ronovi Stilesovi a paní zástupkyni pro Gymnázium Janě Zbirovské za perfektně zorganizovaný pobyt plný překrásných zážitků.

Students are all back home. They enjoyed a long stay in Canada full of amazing delights. They visited many beautiful places and monuments, studied, experienced life at famous universities, enjoyed the Wonderland Park and relaxing at Lake Ontario, looked from above at Toronto, cheered on the baseball team at the Rogers Center, explored the underwater world , visited the Ontario Museum, saw the charming Niagara-on-the-Lake, admired the glorious paintings at the Art Gallery, and enjoyed great time with their classmates from SCIS and Canada. T​hey very much enjoyed their stay. Many thanks to our general director Ron Stiles and Vice Principal for High School Jana Zbirovska.

13:03
Letadlo přistálo na Letišti Václava Havla.

The plane arrived at the Vaclav Havel Airport.

12:30
Letadlo z Mnichova má zpoždění. Plánovaný přílet je v 13:10.

The plane from Munich is delayed. Scheduled arrival is 1.10 p.m.

9:20

Studenti se dnes vrací letadlem, které přistane na Letišti Václava Havla ve 12:30 (Terminál 2). Jedná se o let LH1690 z Mnichova, kde přestupovali. Aktuální informace můžete sledovat zde: https://m.prg.aero/en/flight-info/arrivals-departures/arrivals/

The plane from Canada will arrive at Vaclav Havel Airport at 12:30 p.m. (Terminal 2). The flight number is LH1690.
You can find more information here: https://m.prg.aero/en/flight-info/arrivals-departures/arrivals/

26. 5. 2017

17:20

Dnes je náš poslední den a čeká nás rozlučkový ceremoniál. Na letiště nás odveze taxi. Máme se moc krásně a všichni jsme v pořádku.

Today is our last day here. We are looking forward to our farewell ceremony. A taxi will take us to the airport. We have so much fun.

25. 5. 2017

22:50

Po delším obědě se někteří studenti vydali na nákupy, a to předtím, než začala prezentace od Toronto Film School. Jiní se vydali s Janou Zbirovskou do Muzea Tomáše Bati.

Today the kids had a longer lunch, some went shopping before the presentation at the Toronto Film School. Those returning from last year went with Jana Zbirovska to the Tomas Bata Museum.

15:30
Dneska jsme si užili exkurzi na Vysoké škole a poté jsme se vydali navštívit  Art Gallery of Toronto, kde jsme viděli spousty slavných obrazů.

We enjoyed our excursion at the University and went to the Art Gallery of Toronto to learn about a number of famous pictures.

7:35
Posíláme fotky z včerejšího dne, který jsme si moc užili.

More pictures from another great day!

24. 5. 2017

21:00
Dnes jsme byli ve škole, bylo to moc fajn . Po obědě jsme navštívíli Ryerson University. Prohlédli jsme si celý kampus a moc se nám tam líbilo. Poté jsme vyrazili za uměním, a to do Ontario Art Gallery. Máme se moc krásně, zdravíme domů a těšíme se na vás.

Today after class we had lunch then visited Ryerson University, toured their campus, and went to the Ontario Art Gallery.

11:00
Včera jsme se zúčastnili prezentace univerzity Mohawk o možnostech studia. Poté jsem se vydali do parlamentu, kde jsme kromě prohlídky absolvovali také přednášku o legislativních procesech a struktuře vlády.

Yesterday we watched the presentation of University of Mohawk about possibilities of becoming their students. Then we went to the Parliament where we took a tour around the building, and we also listened to presentation on Canadian legislation processes and structure of the Canadian Government.

23. 5. 2017

Včerejší den patřil odpočinku a byl plný zábavy. Ohnňostroj, parky, návštěvy. Dnes jsme navštívili univerzitu v Torontu. Byl to krásný zážitek.

Yesterday was full of fun and relax. Bonfires, parks, visits. Today we visited the University of Toronto, and we just loved it.

22. 5. 2017

19:00
Dnes se v Kanadě slaví státní svátek, tak si studenti užili volný den bez školy. Někteří vyrazili do zábavného parku a jiní si užijí ohňostroj v přístavu. Některé slečny dnes přespí u svých spolužaček u rodin a zítra zase škola!

Today is Victoria Day, a Canadian National holiday, so students are not at school and enjoying a free day. Some have gone to Wonderland Theme Park, some will enjoy fireworks at the harbour front, and some of the girls will sleep over at their girlfriends home. Back to school tomorrow.

9:00
Včera jsme podnikli výlet na Niagarské vodopády. Zastavili jsme se u kanálu Welland, který je důležitým spojením pro lodě a to mezi jezerem Ontario a jezerem Erie. Navštívili jsme také okouzlující Niagara-on-the-Lake. Překrásný den nám kazil deštík, ale na náladě dětí se nic nezměnilo.

Yesterday was the big trip to Niagara Falls. We stopped at the Welland Canal, an important connection for ships between Lake Ontario and Lake Erie. We visited the charming Niagara-on-the-Lake. Great day out, shame about the rainy weather, but it didn't dampen the high spirits of the kids.

21. 5. 2017

19:00
Dnešní den patří výletu k Niagárským vodopádům!

Today we are going to Niagara Falls!

20.5.2017

19:00
Posíláme vám další fotky z muzea Royal Ontario Museum.

Please see below pictures from another great day.

19. 5. 2017

23:00

Dnes jsme navštívili Royal Ontario Museum, největší muzeum v Kanadě mapující světovou kulturu, biologii, architekturu, geologické vzorky...

Today we went to the Royal Ontario Museum, the biggest museum in Canada featuring world cultures, biology, architecture, bones and geological specimens.

13:00

Takhle krásně jsme se včera měli. Navštívíli jsme Ripley's Aquarium a někteří z nás i Hockey Hall of Fame. Večeře u rodin byla také skvělá.

Yesterday after classes we went to Ripley's Aquarium, then so of us went to the Hockey Hall of Fame.  Dinner was delicious too  - steak with corn cob.

18. 5. 2017

Včera jsem si užili návštěvu památky Casa Loma. Uchvátil nás nejen výhled z její věže, ale i nádherné zahrady a překrásné starožitnosti.
Dnes se chystáme do akvária. Počasí je ideální - teplé a slunečné. Zítra nás ve škole čeká první týdenní test, tak nám držte palce.

Yesterday we visited Casa Loma. Beautiful view, amazing gardens and monuments. We are going to the Aquarium. The weather is perfect. Tomorrow we are going to pass our first exam. Keep fingers crossed.

17. 5. 2017

13:00

Včerejší baseball byl skvělý! Tým Blue Jays proti Atlantě sice prohrál, ale zažili jsme skutečně profesionální baseball. Dnes nás čeká Casa Loma! Počásí je nádherné. Teploty se mají vyšplhat až na 29 stupňů.

Baseball yesterday was great! We really enjoyed seeing professional baseball. The Toronto Blue Jays lost to the Atlanta Braves. Today we are going to Casa Loma. The weather is perfect! The temperature is forecasted to be 29 degrees.

16. 5. 2017

22:00

Včera studenti absolvovali vstupní pohovory a rozdělení do skupin ve škole. Dnešní den patří baseballu v Rogers centru. Když vyhrají Torontské sojky, tak máme vstup zdarma! Držte palce! Máme se báječně!

Yesterday, students were interviewed and distributed to groups at school. Today is all about baseball at the Rogers Center. If Toronto jokes win, we have free entrance! Hold your fingers! We‘re having a wonderful time!

9:00

Terezka Klasek, která kvůli finále soutěže Dívka roku 2017 musela letět o pár dní později, dorazila v pořádku za svými spolužáky do                     Kanady.

Terezka Klasek has arrived safely to her home stay in Canada.

15. 5. 2017

Dnes má být celý den slunečno, proto jsme se rozhodli pro výlet na CN Tower. Moc se těšíme na skvělý výhled na Toronto.
Poté se vydáme do úžasného akvária. Všichni jsme zdraví a máme se moc hezky. Také stravování je výborné.

Today was supposed to be sunny all day, so we decided to take a trip to the CN Tower. We’d like to see a great view of Toronto! Then we are going to an amazing aquarium. We are all in good shape and having so much fun. Also, the food is great.

14. 5. 2017

20:00

Nedělní den je určen po volný program. Někteří míří do Wonderland parku za zábavou, jiní na pláž jezera Ontaria a některé přepadla                 chuť nakupovat. Všichni jsme v pořádku a užíváme si volný den. Počásí je aprílové, ale nálada je stále veselá.

Sunday is a free day. Some kids are going to the Wonderland Park, others to the Ontario beach, and some are ready for shopping. Everyone is fine and enjoying some free time. The weather is typical for April, but the mood is bright and cheerful.

13. 5. 2017

23:00

Po informační schůzce ve škole jsme se vydali do města. Navštívili jsme krásné náměstí Nathan Philips Square, kde se nachází                               toronské radnice. Počasí se nám moc vydařilo a byla to krásná procházka. Už si zvykáme na torontskou dopravu.

After our orientation session at school, we went to town. We visited the beautiful Nathan Philips Square, where the Town Hall of                       Toronto is located. It was such a beautiful walk and the weather was perfect. We're getting used to Toronto transport.

20:40

Všichni studenti jsou ve skvělé náladě. Dnes navštívili slavné náměstí Dundas Square.

All students are happy. They  visited Dundas Square.

06:00

Všichni jsme v pořádku na místě. Do jednotlivých domovů nás rozvezly limuzíny. Ve 13 hodin místního času máme sraz ve škole, kam    nás doveze autobus.

We all arrived safely and have settled into our home stay accommodation. We will meet at the language school at 1 pm local                       time.

12. 5. 2017

12:00

VŠICHNI v pořádku odletěli směr Kanada!

All children are alright on the plane.

9:15

Všichni se scházíme na letišti a čekáme na let v 11:14 do Frankfurtu, kde budeme přestupovat na let do Kanady.

We all met at the airport. We are waiting for a flight to Frankfurt where we will transfer  on our way to Canada.